Συχνές Ερωτήσεις

1. Θα χρειαστώ υλικό για το μάθημα;

Ναι, θα χρειαστείτε το μαθησιακό σας υλικό, όπως συμβαίνει σε μία συμβατική τάξη. Ο δάσκαλος/η δασκάλα σας θα σας δώσει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες.

2. Τι είδους μαθήματα προσφέρετε στο Groupiz;

Στο Groupiz προσφέρουμε μια ποικιλία μαθημάτων προσαρμοσμένα στις ανάγκες των μαθητών/-ριών μας. Αυτά είναι:

3. Πώς λειτουργεί το μάθημα με τη διαφορά ώρας;

Όταν δημιουργείτε τον προσωπικό σας χώρο εργασίας στο Groupiz κατά την εγγραφή σας, μπορείτε εύκολα να ορίσετε τη ζώνη ώρας σας. Για να βεβαιωθείτε ότι αποθηκεύτηκε η ζώνη ώρας που επιλέξατε, βεβαιωθείτε ότι πατήσατε το κουμπί επιβεβαίωσης (✓) αμέσως μετά την επιλογή της ζώνης ώρας σας. Μόλις αποθηκεύσετε τη ζώνη ώρας, το κουμπί "Πήγαινε στο μάθημα" θα ενεργοποιηθεί τη σωστή ώρα, διασφαλίζοντας ότι δεν θα υπάρξει πρόβλημα με τη σύνδεσή σας στο μάθημα.

4. Τι συμβαίνει εάν δεν μπορώ να παρακολουθήσω ένα ομαδικό μάθημα;

Εάν χάσετε ένα ομαδικό μάθημα, σας παρέχουμε το μάθημα σε βίντεο. Λάβετε υπόψη ότι το βίντεο υπολογίζεται ως μάθημα που παρακολουθήσατε, επομένως θα αντικαταστήσει τη ζωντανή συνεδρία.

5. Τι θα συμβεί αν θέλω να ακυρώσω ένα ατομικό μάθημα;

Για να ακυρώσετε ή να επαναπρογραμματίσετε ένα ατομικό μάθημα, επικοινωνήστε μαζί μας τουλάχιστον 24 ώρες πριν από την προγραμματισμένη συνεδρία. Για ακυρώσεις που γίνονται λιγότερο από 24 ώρες πριν από το μάθημα, το μάθημα θα χρεώνεται κανονικά.

6. Πόσες ώρες την εβδομάδα μπορώ να παρακολουθώ ατομικά μαθήματα;

Για ενήλικες, προτείνουμε τουλάχιστον 1,5 ώρες ιδιαιτέρων μαθημάτων την εβδομάδα, ενώ οι μικρότεροι/-ες μαθητές/-ριες έχουν συνήθως εως και μία ώρα την εβδομάδα ανάλογα με την ηλικία. Ωστόσο, υπάρχει ευελιξία στα ατομικά μαθήματα και αυτά μπορούν να προσαρμοστούν στις ανάγκες των μαθητών/-ριών, σε συνεννόηση με τις δασκάλες και τους δασκάλους μας.

7. Πώς μπορώ να κλείσω ένα δοκιμαστικό μάθημα;

Απλώς συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας στον ιστότοπό μας και επιλέξτε την επιλογή για ένα δοκιμαστικό μάθημα. Φροντίστε να συμπεριλάβετε τυχόν σχετικές λεπτομέρειες στο πλαίσιο σχολίων (πχ. το επίπεδο σας). Αφού υποβάλετε τη φόρμα, θα λάβετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από εμάς (βεβαιωθείτε ότι έχετε ελέγξει τόσο τα εισερχόμενά σας όσο και το φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας, καθώς τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μερικές φορές καταλήγουν στα ανεπιθύμητα). Μόλις απαντήσετε, ο δάσκαλός/η δασκάλα σας θα έρθει σε επαφή μαζί σας παρέχοντας σας περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τον τρόπο ολοκλήρωσης της κράτησής σας και τον τρόπο σύνδεσης στο περιβάλλον της ηλεκτρονικής τάξης.

8. Θα έχω εργασίες για το σπίτι;

Ναι, σε όλα τα τμήματα και ανεξαρτήτως επιπέδου οι μαθητές/-ριες έχουν εργασίες για το σπίτι με σκοπό να κάνουν επανάληψη όσων έχουν διδαχθεί μέσα στην τάξη. Μπορείτε να ανεβάσετε την εργασία σας στον προσωπικό σας χώρο εργασίας στην ενότητα “Τα αρχεία μου”. Οι εργασίες εξετάζονται στην αρχή κάθε επόμενου μαθήματος.

9. Ποια είναι η διαδικασία για να εγγραφώ μετά από μια δοκιμαστική περίοδο;

Μετά το δοκιμαστικό σας μάθημα, απλώς στείλτε μας ένα email και θα σας παρέχουμε έναν αναλυτικό οδηγό για το πώς να εγγραφείτε και να επιλέξετε το πακέτο συνδρομής σας.

10. Υπάρχουν διακοπές ή περίοδοι εντός του έτους που το σχολείο δεν προσφέρει μαθήματα;

Ναι, υπάρχουν μερικά διαλείμματα κατά τη διάρκεια του έτους όταν τα μαθήματα διακόπτονται:

11. Τι θα συμβεί αν ξεχάσω να ανανεώσω τη συνδρομή μου, αλλά εξακολουθώ να θέλω να παρακολουθήσω το μάθημα;

Δυστυχώς, εάν η συνδρομή σας δεν έχει ανανεωθεί έγκαιρα, το σύστημα δεν θα σας επιτρέψει να εισέλθετε στην ηλεκτρονική τάξη και δεν θα μπορείτε να παρακολουθήσετε αυτή τη συνεδρία.

12. Πώς μπορώ να αποφύγω να χάσω ένα μάθημα εάν ξεχάσω να ανανεώσω τη συνδρομή μου;

Συνιστούμε να ανανεώσετε τη συνδρομή σας μόλις λήξει η προηγούμενη και τουλάχιστον 24 ώρες πριν από την επόμενη συνεδρία σας. Αυτό θα δώσει στο σύστημα αρκετό χρόνο για να ενημερώσει τη συνδρομή σας και θα διασφαλίσει ότι θα έχετε πρόσβαση στην ηλεκτρονική τάξη για το επόμενό σας μάθημα.

13. Θα λάβω υπενθύμιση πριν λήξει η συνδρομή μου;

Ναι, θα σας στείλουμε ένα email υπενθύμισης λίγο πριν λήξει η συνδρομή σας. Φροντίστε να ελέγχετε τακτικά τόσο τα εισερχόμενά σας όσο και το φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας, καθώς μερικές φορές τα email μας μπορεί να καταλήγουν στα ανεπιθύμητα.

14. Τι συμβαίνει όταν λήξει η συνδρομή μου;

Μόλις λήξει η συνδρομή σας, θα λάβετε ένα email υπενθύμισης που θα σας ενημερώνει ότι πρέπει να την ανανεώσετε για να παρακολουθήσετε την επόμενη συνεδρία σας. Φροντίστε να ανανεώσετε το συντομότερο δυνατό για να μην χάσετε κανένα μάθημα.

15. Πώς μπορώ να ανανεώσω τη συνδρομή μου;

Για να ανανεώσετε τη συνδρομή σας, απλώς συμπληρώστε τη φόρμα ανανέωσης συνδρομής στην ενότητα “Η εγγραφή μου” του προσωπικού σας χώρου εργασίας στο Groupiz. Στη συνέχεια, θα λάβετε ένα αυτόματο email από εμάς με λεπτομερείς οδηγίες.

16. Μπορώ να παγώσω τη συνδρομή μου;

Ναι, μπορείτε να παγώσετε τη συνδρομή σας οποιαδήποτε στιγμή, αρκεί να γνωρίζετε ότι θα χάσετε τουλάχιστον τρία συνεχόμενα μαθήματα. Απλώς επικοινωνήστε με το δάσκαλο/τη δασκάλα σας κι ενημερώστε τους τουλάχιστον 24 ώρες πριν από το επόμενο μάθημά σας.